מדיניות החזרות והחלפות
החלפות והחזרות בקלות ובנוחות
קרה וקנית מוצר ולא התחברתם? בTILTAN זה לא סיפור להחליף מוצר
החלפות
● עקב המבצע עד גמר המלאי החלפות והחזרות הן בעלות של 28שח. צרי בבקשה קשר עם מוקד ההחלפות שלנו בוואטסאפ 055-937-9392
● החלפות אפשריות בתוך 14 ימי עסקים ממועד הרכישה רק על פריטים שעומדים בתנאים להלן:
-על המוצר להיות באותו מצב בו קיבלת אותו:
-בגדים שלא עברו כביסה או מייבש.
-בגדים המכוסים בשיער של בעלי חיים \ בני אדם לא יתקבלו.
-פריטים עם ריחות חזקים של עשן, בושם, חומר ניקוי או סימני דאודורנט ו\או כתמים אחרים לא יתקבלו.
*לקוחה שבחרה בנקודת איסוף כשיטת משלוח גם זכאית להחלפה ראשונה עם שליח חינם עד ביתה*
● שווי ההחלפה יהיה בהתאם למחיר הפריט שקנית (לא כולל דמי משלוח), כמו שהופיע בחשבונית .
● החלפה שנייה ויותר לאותה ההזמנה תהיה כרוכה בעלות נוספת של 28 ש"ח.
● במידה ותבוצע החלפה לפריטים אחרים ויהיו הפרשים בעלות הפריטים ותצטרכי להוסיף ניתן לשלם את היתרה דרך דף סליקה מאובטח עם כל אפשריות התשלום האפשריות דרך מוקד ההחלפות שלנו!
במידה ומגיע לך את ההפרש חזרה תוכלי לקבל זיכוי: או דרך גיפט קארד או ישירות לחשבונך עד ל 7 ימי עסקים
● אם הפריטים שרכשת אזלו מהמלאי, נשמח לקבלם בחזרה ולהשיב לך את כספך, בהתאם לתנאי ביטול עסקה הקבועים בחוק או זיכוי לרכישה חוזרת
● חשוב לנו להבהיר: מדיניות החזרת הפריטים שלנו היא בהתאם לזכות לביטול עסקה ולחוק הגנת הצרכן.
● אין במדיניות החזרת המוצרים של החברה כדי לגרוע מהוראות כל דין. בפרט, אין באמור כדי לגרוע מזכות הלקוח/ה לביטול עסקה, לרבות ביחס למוצרים המפורטים בסעיף זה, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981. לעניין ביטול עסקה – ר' להלן.
החזרות
● החזרות אפשריות בתוך 14 ימי עסקים ממועד הרכישה, בצירוף החשבונית ובכפוף לכל דין.
● הזיכוי הכספי יהיה בהתאם למחיר הפריט שקנית (לא כולל דמי משלוח), כמו שהופיע בחשבונית .
● אם קנית סט, ההחזרה תהיה על כל הפריטים בו. כלומר, אי אפשר להחזיר פריט אחד מסט שלם שקנית.
ההוראות לביצוע ההחזרה:
אם ברצונך להחזיר את הבגדים והם עומדים בסטנדרטים להחזרה והחלפה עליך לארוז אותם בקופסא שלנו לפנות אלינו בווטסאפ ונתאם לך שליח.
ביטול עסקה
צרכן הרוכש מוצר באתר TILTAN רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן"). הפירוט המובא להלן הוא תקציר לא מחייב של הכללים המלאים והמחייבים הנמצאים בחוק הגנת הצרכן. אין באמור בתקציר זה כדי להגביל את זכויותיה של TILTAN או את זכויותיו הקוגנטיות של הצרכן, על פי חוק הגנת הצרכן.
1. אפשר לבטל עסקה שבמסגרתה רכש צרכן מוצר/ים מאתר האינטרנט של TILTAN בהתאם לאמור להלן
2. מועד הביטול: אפשר לבטל את הרכישה בתוך: (א) 21 ימי עסקים ממועד ביצועה; (ב) 14 ימים מיום קבלת המוצר; (ג) 14 ימים מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן – לפי המועד המאוחר ביניהם.
3. דרכי הביטול: TILTAN מאפשרת לבטל עסקה שנעשתה באתר האינטרנט שלה, באמצעות הודעת ביטול שימסור הצרכן בכל אחת מהדרכים המפורטות להלן ובהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות להלן:
- בעל פה, באמצעות שירות הלקוחות של TILTAN , בטל' 055-937-9392;
- בדואר אלקטרוני, לכתובת support@tiltan-active.co.il;
- באמצעות חשבון הווטסאפ שלנו 055-937-9392
- באמצעות הרשת חברתית אינסטגרם @TILTAN_IL
בהודעת הביטול יש לציין את שם הצרכן ואת מספר הרכישה שלו. כדי לסייע לTILTAN לאתר את העסקה הרלוונטית, מתבקש הצרכן לצרף להודעת הביטול חשבונית/קבלה לשם זיהוי העסקה וסכומה.
4. במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי-התאמה") תחזיר TILTAN, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן.
5. במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר TILTAN בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
6. אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של TILTAN לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי.
7. על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
8. לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.
9. בהתאם לתיקון 47 לחוק הגנת הצרכן, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), שביצע עסקה באתר האינטרנט של TILTAN אשר כללה שיחה טלפונית עם נציג TILTAN, יהיו רשאים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב), לפי המאוחר.
10. בכל שאלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של TILTAN בטלפון 055-937-9392 או במייל support@tiltan-active.com או הרשת חברתית אינסטגרם @TILTAN_IL.